Nowe Serce Tarnowa
Koncepcja funkcjonalno-przestrzenna terenów po byłym Owintarze zamówiona przez Izbę Przemysłowo-Handlową w Tarnowie
Czarna Księga barier 2
Czarna księga Barier na rynku wewnętrznym UE
Pomnik Władysława Łokietka
Sąd Arbitrażowy KIG

Relacja z lutowego posiedzenia IPH

15 lutego odbyło się pierwsze w nowym roku posiedzenie Rady Izby Przemysłowo-Handlowej w Tarnowie. Posiedzenie otworzyły prezentacje gości

Jako pierwszy prezentację wygłosił Pan Tomasz Bartoń – student MWSE oraz zastępca kierownika działu transportu spółki Orlen Paliwa.

Pan Tomasz opowiedział o swojej pracy dyplomowej w ramach której chce zdiagnozować największe problemy i bariery z jakimi spotykają się przedsiębiorcy działający w subregionie tarnowskim. Jeśli jeszcze Państwo tego nie uczynili to zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety przygotowanej przez Pana Tomasza która pozwoli mu zebrać od Państwa niezbędne informacje. Wyniki badania zostaną nam przekazane.

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAMAADUlvuJUMkxDWkw0NU4wSUtKTjhYU0lNMDZYOU8yQS4u

Jako drugi prezentację wygłosił Pan Marek Kmieć – student Wyższej Szkoły Biznesu – National Luis University

W ramach swojej pracy dyplomowej Pan Marek Kmieć prowadzi badania dotyczące polityk przedsiębiorstw dotyczących budowania stałych więzi z pracownikami i zachęcających ich do pozostawania w firmie. Niebawem Pan Marek rozpocznie anonimowe wywiady z przedsiębiorcami do udziału w których już  teraz zapraszamy.

Ostatnią prezentacją była prezentacja Pana Marouna Jabboura reprezentującego firmę  App4Legal która zajmuje się dostawą systemów informatycznych do obsługi przedsiębiorstw.

Firma App4Legal podjęła decyzję o wejściu na Polski rynek. Dlatego też opracowany został specjalny cennik usług świadczonych przez firmę dostosowany do Polskich cen. Niebawem ma się także pojawić polska wersja językowa aplikacji. Członkowie naszej Izby mogą ponadto liczyć na upusty 10-30% w zależności od zamawianego rozwiązania. W załączniku przesyłamy prezentację

Kolejnym punktem było przedstawienie założeń Misji Gospodarczej do Osijeku

Konsulat Chorwacji wspólnie z naszą Izbą oraz IPH w Krakowie organizuje w maju misję gospodarczą do chorwackiego Osijeku. W związku z tym firmy zainteresowane udziałem proszone są o wstępne zgłoszenie do biura naszej Izby. Szczegółowe informacje o misji przesyłamy w załącznikach.

Na koniec omówiono sytuację finansową oraz bieżące działania IPH

Dyskusja obejmowała sprawy związane z wynajmem przez Towarzystwo Przemysłowe w Tarnowie lokalu przy ul. Bitwy o Wał Pomorski 6a, a także przebieg przygotowań do obchodów jubileuszu 150-tej rocznicy urodzin Jana Szczepanika. Rada Izby podjęła jednogłośnie uchwałę udzielającą poparcia władzom fundacji dla wynajęcia lokalu bo niższej niż początkowo zakładano cenie z uwagi na trudną sytuację na rynku nieruchomości. Rada Izby przyjęła również uchwałę w której zgodziła się na jednorazowe poszerzenie składu kapituły konkursu o statuetkę Szczepanika o przedstawicieli organizacji partnerskich a przygotowanie szczegółów powierzyła zarządowi i biuru IPH.

Akcja: Nie chowaj pomysłów do szuflady

Nieformalna grupa tarnowska której członkiem jest nasza Izba wystartowała z nowym projektem skierowanym do aktywnych osób które chciałyby zrealizować w Tarnowie swoje pomysły ale nie wiedzą jak się za to zabrać, i skąd pozyskać na to środki. Profesjonalni trenerzy pomogą wam przygotować plan przedsięwzięcia, wskażą źródła z których można pozyskać środki, pomogą "uderzyć do odpowiednich drzwi" oraz przygotować wniosek. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Życzenia Świąteczne

 Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia pragniemy życzyć Państwu dobrego i pięknego czasu w gronie rodzinnym. Powtarzając za Poetą niech ten czas trwa w nas nie tylko od święta. 

 

Jednocześnie przypominamy że w dniu 24 grudnia (wigilia) Izba Przemysłowo-Handlowa w Tarnowie będzie nieczynna. 

 

 

Szkolenie (R)Ewolucja podatkowa Polskiego Ładu - jak wpłynie na Twój biznes?

 Nowy rok 2022 przynosi wiele zmian w realiach podatkowych funkcjonowania przedsiębiorstw. Pierwsze miesiące roku to okres zderzenia się z nowymi realiami. Celem szkolenia jest przybliżenie najistotniejszych zmian które mogą okazać się kluczowe z punktu widzenia rozliczeń i działalności firmy. Szkolenie organizujemy we współpracy z Małopolskim Instytutem Studiów Podatkowych w Krakowie. Szczegółowe informacje o szkoleniu i program znajdują się TUTAJ. 

 
Prowadzący:
  • Justyna Zając-Wysocka, prezes zarządu Małopolskiego Instytutu Studiów Podatkowych.

    Radca prawny, doradca podatkowy, wiceprzewodnicząca Małopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Ekspert Polskiej Izby Turystyki i członek Europejskiego Stowarzy-szenia Agentów Turystycznych i Touroperatorów (ECTAA). Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm doradczych. Jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa Podatkowego z siedzibą w Krakowie. Członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association). Specjali-zuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawnopodatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Interesuje się również opodatkowaniem spółek kapitałowych oraz procedurą sądowoadministracyjną. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz wykładowcą problematyki VAT. Została uznana za jednego z najlepszych do-radców podatkowych w zakresie sporów podatkowych (IX Ranking „Dziennika Gazety Prawnej").

Termin:
20 stycznia w godzinach 10:00-15:00 
 
Miejsce i forma:
Szkolenie odbędzie się w trybie on-line
 
Zapisy:
Zapisy do 5 stycznia pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź telefonicznie pod numerem  601 478 000 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00. Decyduje kolejność zgłoszeń   

Koszt:
  • 399 zł netto od osoby

Szkolenie z nowych przepisów UE o ochronie sygnalistów

Serdecznie zapraszamy na organizowane przez nas szkolenie dot. nowych przepisów o ochronie Sygnalistów. Szkolenie odbędzie się w trybie stacjonarnym a w przypadku nowych obostrzeń w trybie hybrydowym.

Do kogo adresowane jest szkolenie

Szkolenie jest adresowane do wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą poznać możliwości, dzięki którym mogą skutecznie zadbać o bezpieczeństwo prawno-finansowe prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa z punktu widzenia nowych przepisów o ochronie sygnalistów. Biorąc udział w naszym szkoleniu można poznać w przystępny sposób ich sens oraz – co więcej – skonsultować własny przypadek z naszymi trenerami, którzy zajmują się tego typu sprawami w swej stałej praktyce zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu

  • Uzyskanie informacji o aktualnych, lecz często w praktyce marginalizowanych wymogach prawnych nakładanych na przedsiębiorców w dziedzinie ochrony sygnalistów
  • Poznanie skutecznych metod, których zastosowanie pozwala na uniknięciu konfliktów relacjach państwo-przedsiębiorca, przedsiębiorca-jego pracownicy, przedsiębiorca-jego kontrahencie biznesowi
  • Zaznajomienie się z praktycznymi i autentycznymi przykładami w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów prawnych z zakresu legal compliance przez małych, średnich i dużych przedsiębiorców.

 

Koszt udziału:

  • Dla członków Izby: 150 zł netto od osoby
  • Dla pozostałych: 200 zł netto od osoby

Termin szkolenia:

12 Stycznia 2022, godzina 10:30, siedziba IPH Tarnów (forma stacjonarna)

Termin zgłoszeń:

5 stycznia 2022, godzina 23:59

 

WIĘCEJ INFORMACJI kliknij tutaj

 

Używamy cookies, aby poprawić naszą stronę internetową i swoje doświadczenie podczas korzystania z niego. Cookies wykorzystywane do istotnego działania tej strony zostały już ustawione. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information