Nowe Serce Tarnowa
Koncepcja funkcjonalno-przestrzenna terenów po byłym Owintarze zamówiona przez Izbę Przemysłowo-Handlową w Tarnowie
Studenckie Warsztaty Urbanistyczne na Tarnowskiej Starówce
Koncepcje opracowane przez studentów

B2B COMMERCE TRANSFORMATION

 Premierowa edycja Forum Transformacji Cyfrowej sektora B2B

24 września, Warszawa

Transformacja cyfrowa i wdrożenie sprzedaży online to wyzwanie dla organizacji z wielu branż. 98 proc. firm poszukuje produktów dla swojego biznesu właśnie              w internecie, a udostępnienie cyfrowych kanałów sprzedaży staje się wymogiem współczesnego rynku          w  relacjach biznesowych.

Największe wyzwania dotyczące cyfrowej transformacji, jak też praktyczne rozwiązania i doświadczenia firm, które już ją wdrożyły będzie poświęcone premierowe Forum B2B COMMERCE TRANSFORMATION organizowane 24 września 2024 r. w Warszawie przez brave conferences.

Oczekiwania partnerów biznesowych w zakresie cyfrowej sprzedaży łączą się z  przyzwyczajeniami dotyczącymi zakupów  online w sektorze B2C, a sprzedaż tym kanałem klientom B2B nie dotyczy dziś wyłącznie sektora retail, ale również energetyki, budownictwa czy przemysłu ciężkiego. — Rozwój technologii i przede wszystkim rozwój rynku e-commerce B2C w Polsce powoduje, że firmy B2B stanęły przed wyzwaniem wdrożenia sprzedaży cyfrowej. Wdrożenie narzędzi cyfrowych wiąże się ze zmianą w całej organizacji: transformacją cyfrową, która obejmuje nie tylko sprzedaż ale zarządzanie produktem i jego ceną, dział handlowy, dostawy, systemy magazynowe. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Premierowe Forum jest pierwszym w Polsce, które pozwoli porównać doświadczenia, wyciągnąć naukę z sukcesów i błędów poprzedników i przygotować się na zwiększenie sprzedaży, automatyzację procesów i obniżenie kosztów dzięki transformacji firmom na różnych etapie transformacji cyfrowej.

Program wydarzenia odpowiada na 8 największych wyzwań rynku B2B w tym zakresie:

  1. ZMIANA MINDSETU W ORGANIZACJI – PRZEŁAMYWANIE BARIER OPERACYJNYCH ORAZ KOMPETENCYJNYCH
  2. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY
  3. UTRZYMANIE RELACJI I LOJALIZACJA KLIENTA B2B
  4. BRAK KADRY & BRAK KOMPETENCJI W ORGANIZACJI
  5. PLANOWANIE EKSPANSJI: MARKETPLACE I CROSS BORDER COMMERCE
  6. DOPASOWANIE EKSPORTU DO NOWYCH ZACHOWAŃ ZAKUPOWYCH B2B
  7. WYBÓR PLATFORMY I CZŁONKÓW ZESPOŁU ODPOWIEDZIALNYCH ZA WDROŻENIE
  8. DOPASOWANIE UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B

Jednodniowa formuła Forum pozwoli na skompensowanie najważniejszych wyzwań związanych z transformację cyfrową  B2B       i wypracowanie dla nich praktycznych rozwiązań.

Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci m.in.: IKEA, KLIMAS, KOMFORT, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MERXU, PGF, PGG, SELENA, SIG.

Lista prelegentów:  https://b2b-commerce.pl/prelegenci/

Propozycje programowe:  https://b2b-commerce.pl/program/

Bilety:  https://b2bcommerce2024.registration-form.online/

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!                                                                                                                                                        Anna Banaś                                                                                                                                          Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                                                                                                                                                            tel. 787 092 566

Najbliższe wydarzenia

Używamy cookies, aby poprawić naszą stronę internetową i swoje doświadczenie podczas korzystania z niego. Cookies wykorzystywane do istotnego działania tej strony zostały już ustawione. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information