Wystartowała Tarnowska Sieć Wsparcia NGO
Kliknij aby dowiedzieć się więcej. Projekt dofinansowany że środków Województwa Małopolskiego
I Forum Rozwoju Regionalnego w Tarnowie
1-2 października 2025, główny organizator: Izba Przemysłowo-Handlowa w Tarnowie. Kliknij aby dowiedzieć się więcej

Tarnowska Sieć Wsparcia NGO

Tarnowska Sieć Wsparcia NGO to jedna z 4 Marszałkowskich Sieci Wsparcia NGO w Województwie Małopolskim której operatorem jest Izba Przemysłowo-Handlowa w Tarnowie. Nasza sieć obejmuje zasięgiem Tarnów oraz powiaty tarnowski, bocheński, brzeski i dąbrowski. W ramach sieci oferujemy organizacjom pozarządowym z Małopolski bezpłatne szkolenia i doradztwo w zakresie pozyskiwania środków, skutecznej promocji i innych tematów związanych z prowadzeniem organizacji pozarządowej. 

Aby być na bieżąco z naszymi propozycjami a także umówić się na doradztwo zachęcamy do zarejestrowania się do naszej sieci. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego zostaną Państwo zapisani do naszej bazy mailingowej. Skontaktujemy się z Państwem także w kwestii doboru ewentualnych usług doradczych i ekspertów. Równocześnie zachęcamy do rejestracji na szkolenia ponieważ liczba miejsc na nie jest ograniczona.

REJESTRACJA DO SIECI

Proponowana tematyka szkoleń i usług doradczych

  • Od posta do efektu – praktyczne narzędzia promocji online
  • Skuteczny wniosek dotacyjny – co naprawdę działa
  •  Canva dla początkujących - twórz atrakcyjne treści wizualne bez bycia grafikiem
  • Jak prezentować działania NGO, żeby inspirować i przekonywać
  • RODO krok po kroku – przewodnik dla NGO
  • Od działań społecznych do oferty rynkowej – komercjalizacja działań NGO
  • AI dla NGO – jak usprawnić działania i oszczędzić czas
  • Projektowanie działań krok po kroku – logika projektowa w praktyce
  • Standardy dostępności w praktyce – co musi wiedzieć organizacja
  • Efektywna współpraca w NGO – komunikacja i dobre zarządzanie czasem
  • Montaż finansowy i dywersyfikacja – jak skutecznie finansować projekty NGO
  • Mierzenie sukcesu – dokumentowanie rezultatów w zadaniach publicznych
  • Co musi wiedzieć NGO o przepisach sanitarno-epidemiologicznych
  • Działalność gospodarcza w NGO – kiedy to się opłaca?
  • Od plakatu do social mediów – skuteczna promocja wydarzeń
  • Od raportu do inspiracji – skuteczne dzielenie się rezultatami projektów
  • Strategiczne myślenie w NGO – jak zaplanować rozwój
  • Podatki w NGO – co musisz wiedzieć, by działać zgodnie z prawem
  • Od pomysłu do wizerunku – budowanie strategii marketingowej NGO
  • Jak bezpiecznie pisać wnioski o dotacje z AI
  • Jak mówić o działaniach NGO, żeby ludzie chcieli słuchać

 

Potrzebujesz doradztwa bądź szkolenia w innym temacie? Napisz do nas, spróbujemy znaleźć odpowiedniego eksperta. 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Najbliższe szkolenia:

16.10 Montaż finansowy i dywersyfikacja - jak skutecznie finansować projekty NGO

20.10 Efektywna współpraca w NGO - komunikacja i dobre zarządzanie czasem

28.10 Jak prezentować działania NGO żeby inspirować i przekonywać (termin dodatkowy)

30.10 Skuteczny wniosek dotacyjny - co naprawdę działa

 

Tarnowska Akademia Sukcesji

  Cykl Akademia Sukcesji IPH adresowany jest do przedsiębiorców przygotowujących się do przekazania swojej firmy bądź takich którzy są w trakcie procesów sukcesyjnych a także do potencjalnych sukcesorów. Cykl składać się będzie z pięciu spotkań warsztatowo-szkoleniowych które odbędą się w Tarnowie w siedzibie Izby Przemysłowo-Handlowej. W projekcie mogą wziąć udział osoby zamieszkałe bądź prowadzące działalność gospodarczą na terenie Województwa Małopolskiego. Pierwsze spotkanie warsztatowe poświęcone będzie wprowadzeniu w podstawowe zagadnienia związane z sukcesją oraz rozpoznaniu szczegółowych potrzeb uczestników tak żeby jak najlepiej dopasować szczegółowy program kolejnych warsztatów.  

Terminy i zakres tematyczny spotkań:
 
Spotkanie wprowadzające
16.10 - 10:00 - 14:00
  • Podstawowe pojęcia związane z sukcesją 
  • Zakres podmiotowy (tj. kogo dotyczy) 
  • Zakres przedmiotowy (tj. czego dotyczy) 
  • Ocena sytuacji wyjściowej w przedsiębiorstwie przeznaczonym do sukcesji (m.in. audyty) 
  • Ustalenie szczegółowych potrzeb uczestników pod kątem kolejnych warsztatów  
Planowanie sukcesyjne
23.10 - 10:00-14:00
  • Aspekty prawne i podatkowe sukcesji 
  • Obszar zarządczy sukcesji 
  • Kompetencje potencjalnych sukcesorów 
  • Warianty sukcesyjne  
Strategia biznesu rodzinnego w ujęciu sukcesji
30.10 - 10:00-14:00
  • Strategia rozwoju firmy rodzinnej 
  • Wartości w firmie rodzinnej 
  • Identyfikacja tożsamości biznesu rodzinnego 
  • Misja, kultura i wizja organizacyjna  
Proces sukcesji
6.11 - 10:00 - 14:00
  • Zarządzanie zmianą – stanowisko nestora 
  • Sposób wychodzenia z firmy przez sukcesora i jego skutki 
  • Punkt widzenia sukcesorów 
  • Menager zewnętrzny – doradca w procesie sukcesji  
Nadzór sukcesyjny
14.11 - 10:00 - 14:00
  • Modele nadzoru właścicielskiego w firmie rodzinnej 
  • Ład korporacyjny 
  • Ład rodzinny 
  • Pozanormatywna formalizacja ładu w firmie rodzinnej (tj. zjazdy, konstytucja, rada)  
 
Całość cyklu poprowadzą doświadczeni eksperci
dr Jakub Głowacz - Głowacz - Polak Kancelaria Prawna
- prawnik specjalizujący się w sukcesji przedsiębiorstw (temat jego doktoratu)
Anna Czech i Jakub Czekaj - Fundacja Ludzie z Charakterem
- doradcy biznesowi specjalizujący się w tematach sukcesyjnych

Swoim doświadczeniem w kwestii sukcesji podzielą się także przedsiębiorcy z Małopolski którzy są w trakcie procesów sukcesyjnych w swoich firmach
 
 

Zaprojektuj Zielone Płuca Tarnowa

 

Kto może wziąć udział:

Dwuosobowe zespoły składające się z uczniów szkół średnich zamieszkałych na terenie Województwa Małopolskiego i/lub studentów uczelni wyższych zamieszkałych na terenie Województwa Małopolskiego.

Obowiązują zgłoszenia poprzez formularz: 

FORMULARZ ZAPISÓW

 

Co trzeba zrobić

Istotą konkursu jest znalezienie najciekawszego pomysłu na zagospodarowanie terenu byłej Strzelnicy Wojskowej na Piaskówce.

Pomysły powinny uwzględniać przyrodniczy charakter tego miejsca, wnosić wartość dodaną dla miasta oraz być realistyczne z ekonomicznego punktu widzenia (jeśli budujemy coś do czego trzeba dokładać pomyślmy jak zdobyć na to pieniądze)

Prace konkursowe powinny mieć formę prezentacji multimedialnej i zawierać następujące elementy:

  • Opis pomysłu
  • Poglądową wizualizację
  • Plan sytuacyjny (np. w formie mapki na tle zdjęcia satelitarnego bądź innej)

Lokalizacja terenu

Zasięg opracowania

 

Co można wygrać:

Tablet Samsung Galaxy (po jednym dla każdego członka zwycięskiej drużyny)

 

Terminy:
 
20 grudnia
 
Termin zgłoszeń 
 

20, 21, 22, 27, 28, 29 grudnia

Możliwość konsultacji pomysłów z ekspertami (stacjonarnie w siedzibie Izby w godzinach 9:00-15:00 lub on-line w ustalonej godzinie)


29 grudnia - 18:00

Finał konkursu: Prezentacja pomysłów przed mieszkańcami Piaskówki i wyłonienie zwycięzcy

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
tel.: 604 991 273

 

 

Izbowa Baza Ekspertów

 

 

 

 

 Projekt "Izbowa Baza Ekspertów" ma za zadanie aktywizację zawodową osób 50+ i lepsze wykorzystanie ich wiedzy i kompetencji na rynku pracy. W ramach projektu wszystkie firmy członkowskie i partnerskie które poszukują pracowników na określone stanowiska mogą zgłosić do nas takie zapotrzebowanie. Jednocześnie wszystkie firmy partnerskie i członkowskie naszej Izby są zaproszone aby polecać zaufane i doświadczone osoby w wieku 50+ na potencjalnych pracowników.

Poniżej lista osób w wieku 50+ chętnych do podjęcia pracy polecanych przez nasze firmy członkowskie


Jeśli byliby państwo zainteresowani zatrudnieniem bądź poleceniem pracownika prosimy o kontakt z naszym biurem telefonicznie pod numerem 601 478 000, mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź przychodząc osobiście do naszego biura w dowolny dzień od poniedziałku do piątku godzinach 9:00-15:00

 

   Profesjonalny mediator i trener komunikacji z doświadczeniem dziennikarskim i obsługi administracyjnej w firmie i samorządzie. Chętnie  podejmie się stałej pracy związanej z jego doświadczeniem, także przy obsłudze administracyjnej projektów Unijnych. Ukończył studia doktoranckie z politologii

Operator CNC, wykształcenie informatyczne oraz wieloletnie doświadczenie pracy jako operator CNC, ale także informatyk, monter łączności czy serwisant sprzętu komputerowego.

 Specjalista d.s. energetyki prowadzący od wielu lat grupy zakupowe prądu i gazu. Chętnie podejmie się prowadzenia grupy zakupowej bądź doradztwa w zakresie energetyki (pojedyncze zlecenia)

 Specjalista d.s. budowy silników elektrycznych - chętnie podejmie się doradztwa (pojedyncze zlecenia)

 Były kierownik zakładu produkcji, pracował jaki instruktor foto i wideo, specjalista ds, BHP , projektowanie, nadzór, przeglądy gazowe, stolarka aluminiowa - chętny na każdą formę współpracy (od etatu po zlecenia)

 Specjalista d.s. zarządzania i audytów energetycznych, posiada doświadczenie członka zarządu w dużej spółce giełdowej. Posiada uprawnienia energetyczne i jest członkiem komisji egzaminacyjnej URE. Prowadzi szkolenia z zakresu audytów energetycznych Poszukuje pojedynczych zleceń z zakresu szkoleń oraz audytów energetycznych

 Aktywny naukowiec zajmujący się sterownikami do maszyn elektrycznych. Posiada doświadczenie zarządzajace w dużych firmach, odpowiadał także za utrzymanie ruchu. Posiada budowlane uprawnienia energetyczne do 15 kV. Zainteresowany pojedynczymi zleceniami lub pracą na pół etatu

Specjalista d.s. księgowości z doświadczeniem głównego księgowego i dyrektora finansowego w spółce z o.o.

Specjalista d.s. ochrony powietrza i niskiej emisji, europejski trener IPCC. Doświadczenie w wydawaniu pozwoleń zintegrowanych IPCC a także autor innowacyjnych rozwiązań w zakresie metalurgii - doświadczenie naukowe. Szuka pojedycznych zleceń z zakresu doradztwa

Projektant instalacji CO i klimatyzacyjnych w dużej firmie, doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Szuka pojedynczych zleceń

 Główna Księgowa w wielu podmiotach gospodarczych, inspektor w ZUS, wykładowca w szkole policealnej. Szuka pojedynczych zleceń

Księgowa z doświadczeniem pracy w dużej spółce giełdowej a także obsługi MŚP. Szuka zleceń od mikrofirm

Specjalistka d.s. obsługi księgowo-kadrowej firmy, analiza danych i praca na bazach danych w jednostce administracji rządowej. Szuka pojedynczych zleceń

Specjalistka d.s. Obsługi kadrowo-płacowej, kontroling i budżetowanie, planowanie sprzedaży, obsługa reklamacji.

 Specjalistka d.s. szkoleń z zakresu ubezpieczeń społecznych. Szuka pojedynczych zleceń

Specjalista d.s. instalacji WOD-KAN - doświadczenie w projektowaniu instalacji i zarządzaniu firmą z branży

    Specjalista z zakresu budowy maszyn, ślusarstwa doświadczalnego, prób i obróbki mechanicznej

Używamy cookies, aby poprawić naszą stronę internetową i swoje doświadczenie podczas korzystania z niego. Cookies wykorzystywane do istotnego działania tej strony zostały już ustawione. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information